Jak vyplnit objednávkový formulář?
Přinášíme Vám další článek, který se nyní zaměří na samotné vyplnění objednávkového formuláře. Nahromadily se nám dotazy, jak a co vyplnit do objednávkového formuláře.
Objednávkový formuláře naleznete na našich stránkách https://www.odborne-prace.cz/node/add/objednavka
V objednávkovém formuláři musíte vyplnit následující body (jinak se Vám nepodaří formuláře odeslat):
- druh školy – vyberete druh školy, kterou studujete,
- typ práce – uvedete o jaký typ práce se jedná, můžete také kliknout na JINÉ a zobrazí se Vám okno, kde můžete vypsat o jaký typ práce se jedná,
- oblast – vyberete oblast, do které téma spadá,
- název práce,
- zadání práce – do této části uvedete Vaše požadavky na zpracování, zde buďte prosím konkrétní, abychom od Vás měli dostatek informací; pokud máte jasnou představu o zpracování, co byste chtěli, aby bylo v textu uvedeno, tak vše vepište do této části, pokud máte k dispozici zadání, či jiné důležité podklady či přílohy, tak je můžete zaslat na email info@pro-student.cz,
- vlastnosti písma:
- typ písma (můžete také kliknout na JINÉ a uvést jiný typ písma, než nabízíme),
- velikost písma (můžete také kliknout na JINÉ a uvést jinou velikost písma, než nabízíme),
- řádkování – standardně zpracováváme normostran (1800 znaků včetně mezer s velikostí písma 12 a řádkováním 1,5),
- další požadavky – rod, rozsah práce, styl citace,
- termín odevzdání – je tím myšleno odevzdání kompletního textu a uvádějte pouze číslice (např. 40),
- přihlaste se nebo vyplňte registraci
- pokud jste již zaregistrovaní v našem systému, tak se nejprve přihlaste a poté vyplňte objednávku přímo v systému,
- pokud ještě nejste zaregistrovaní v našem systému, tak je potřeba si zvolit uživatelské jméno, uvést emailovou adresu přes, kterou budeme společně komunikovat a budou Vám zde docházet notifikace z vnitřního systému a emaily z klientského centra, dále uveďte pro případy potřeby telefonní číslo, jestliže chcete objednávku vyplnit anonymně bez udání jména a příjmení, tak zaškrtněte políčko anonymní objednávky, v opačném případě, vyplňte pole jméno a příjmení,
- obchodní podmínky – ty si prostudujte, pokud s nimi souhlasíte, tak je zaškrtněte,
- souhlas se zpracování osobních údajů – tento souhlas udělujete na dálku provozovateli webové stránky, aby v rozsahu nezbytném pro účely poskytnutí služeb, zpracovával Vaše osobní údaje uvedené v této objednávce
- a poslední krok je kliknout na tlačítko ULOŽIT a objednávka se nám odešle. Vám na email dorazí email s potvrzením, že jsme objednávku přijali a v co nejkratší době se s Vámi spojí zaměstnanec klientského centra.
V této části ještě vypíchneme některé body z objednávkového formuláře.
Část ZADÁNÍ PRÁCE:
- V této části je potřeba podrobněji vypsat všechny Vaše požadavky, informace či jasnou a konkrétní představu k Vaší zakázce. Představu doložte např. zadáním, osnovou, nebo jiným vhodným způsobem písemně definujte, co požadujete, aby bylo v textu zachyceno.
- Výše uvedené poslouží zpracovateli, aby ubíral zpracování podkladového textu takovým směrem, jakým si přejete, a aby nedošlo ke zbytečnému nedorozumění a složitým úpravám již zpracovaného textu.
- V případě, že bude text obsahovat praktickou část, která požaduje např. výzkumné zpracování, dotazníkové šetření, rozhovory, hospitační záznam apod., tak Vám zpracovatel může připravit podklady pro výzkum, dotazník s otázkami apod. Podklady či dotazník Vám bude zaslán a je již na Vás zajistit jeho vyplnění. Následně vyplněné dotazníky či získaná data, ze kterých se má zpracovat praktická část, nám zašlete zpět na náš email. V případě, že nemůžete zajistit data či podklady pro praktickou část, tak budou použita fiktivní (smyšlená) data. V případě, že se bude potřeba pro praktickou část materiály ze zvolené firmy, je nutné, aby veškeré podklady dodal klient. Neoslovujeme firmy, aby nám poskytly materiály pro zpracování.
- Pokud máte k dispozici nějaké přílohy, tak je prosím zašlete na email info@pro-student.cz.
- Jestliže nemáte zadání, osnovu ani představu a chcete veškeré zpracování nechat na zpracovateli, prosíme o zaslání této informace, tedy do emailu uveďte nemám žádné požadavky k podkladovému textu.
- Jakmile obdržíme od Vás objednávku, tak my si od Vás ještě dodatečně vyžádáme doplňující informace, které jste mohli opomenout, jejich soupis Vám poskytneme společně s nezávaznou cenovou nabídkou.
Část VLASTNOSTI PÍSMA konkrétně ŘÁDKOVÁNÍ:
- standardně vypracováváme normostrany (NS), což odpovídá velikosti písma 12 a řádkování 1,5.
Normostrana je standardizovaná strana textu o určitém počtu znaků včetně mezer. Jde o rozsah v délce 1 800 znaků (symbolů a mezer), což odpovídá třiceti řádkům o šedesáti znacích nebo přibližně 250 slovům běžného textu. Jedná se o text, kde se volí velikost písma 12 a řádkování 1,5.
- pokud byste potřebovali jiné řádkování, určitě je možné se domluvit, jen musíme tuto skutečnost zohlednit v cenové nabídce.
Po odeslání objednávkového formuláře Vám na email, který jste uvedli v objednávce, přijde potvrzující email, že jsme objednávku přijali a v co nejkratší době se s Vámi spojí zaměstnance klientského centra.
V případě potřeby se s námi můžete spojit na emailu info@pro-student.cz či telefonu +420 731 091 577.
Přejeme hodně úspěchu
Tým webu PROSTUDENT
- JSME TADY PRO VÁS
- +420 731 091 577
- PO - PÁ 9:00 - 17:00
- SO, NE a STÁTNÍ SVÁTKY - pouze email
- info@pro-student.cz
- PO - NE 9:00 - 21:00